2015. augusztus 4., kedd

Épületes beszélgetés a Vodafone-nál.

Voda: -Nem módosíthat díjcsomagot, mert 2014.januárban 2 éves tarifahűségre szerződött.
Én: -Nem szoktam hűséggel járó szerződéseket kötni. Megmutatná azt a szerződést?
Voda: -Igazából nincs szerződés, telefonon lett kötve a megállapodás
Én: -Akkor biztosan van hangfelvétel, megmutatná azt?
Voda: -Az már lehet hogy nincs meg, mert csak 1 évig őrízzük meg a hangfelvételeket.
Én: -Akkor mivel támasztják alá, hogy valóban születt ilyen megállapodás?
Voda: -Hívja a 1270-en az ügyfélszolgálatot, majd ők megmondják
Én: -De hát most épp az ügyfélszolgálattal beszélek!
Voda: -Ez nem ügyfélszolgálat, hanem márkaképviselet.
Én: -Oké, akkor hol van Debrecenben Voda ügyfélszolgálat?
Voda: -Az ügyfélszolgálat igazából ez itt, de én nem vagyok ebben kompetens.
Én: -Rendben, akkor tudna ajánlani konkrétan valakit, aki kompetens, hogy nem kelljen megint felesleges köröket lefutnom egy inkompetens ügyfélszolgálatossal?
Voda: -Kérem ne sértegessen.
Én: -De hát most mondta hogy nem kompetens, ááá, mindegy, feladtam....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése